Etikett: Rådgivning

Vandas flerspråkiga rådgivning Öppnas i ett nytt fönster, länkar till en annan webbplats

Tjänst

Vandas flerspråkiga rådgivningstjänst ger dig råd i frågor som rör till exempel boende, arbete, hobbyer och hjälp med att att fylla i blanketter.

Myrbacka storområde Dickursby storområde

Vanda Konstskolas betalningsådgivning

Ärendetjänst

Vårt kontor betjänar på finska och engelska i ärenden med anknytning till betalningslättnad och elevavgifter per telefon och via e-post under läsårets verksamhetstider.

Vandainfo Öppnas i ett nytt fönster, länkar till en annan webbplats

Tjänst

Vanda-info ger allmän vägledning och stöd för att ta del av Vanda stads och våra partners tjänster.

Vanda Konstskolas rådgivning för sökande

Ärendetjänst

Vanda konstskolas kontor ger råd gällande upprättande av ansökan, svarar på frågor med anknytning till studier och kortkurser per telefon och via e-post på finska och engelska under läsårets verksamhetstider.