Palveluryhmä: Varhaiskasvatus

Värinää varhaiskasvatuksessa

Uutinen

Värinää varhaiskasvatuksessa -hanke sai alkunsa toiveesta saada taiteen perusopetusta osaksi varhaiskasvatusta vantaalaisiin kunnallisiin päiväkoteihin.

Osaamista ja osallistumista – lapset ja nuoret mukaan tekemään kestävämpää ruokakulttuuria avautuu uuteen ikkunaan, linkittää toiselle verkkosivustolle

Hanke

Hankkeen tavoitteena on nostaa ruokailuprosentteja ja samalla laskea ateriapalveluiden hiilijalanjälkeä sekä opettaa kestävän elämäntavan periaatteita lapsille ja nuorille.

Työ- ja loma-ajat kouluissa avautuu uuteen ikkunaan, linkittää toiselle verkkosivustolle

Sisältösivu

Lukuvuoden 2023–2024 työajat ovat esiopetuksessa 10.8.–31.5., peruskouluissa ja lukioissa 10.8.–1.6. ja Variassa 1.8.–31.7. Löydät myös loma-ajat tältä sivulta.