Lyhytkurssit

Asiasanat

KulttuuriLapsiperheetMaahanmuuttajatNuoret

Tervetuloa suosituille ja hauskoille lyhytkursseillemme. Tarjoamme kursseja perheille ja nuorille viikonloppuisin syksyllä ja keväällä. Lapsille ja nuorille on tarjolla myös kesäkursseja.
Lyhytkursseillemme voivat osallistua myös muiden paikkakuntien asukkaat.

Lentäviä hyönteisiä kollaasi.

Kuva: Vantaan kuvataidekoulu. Teos: Anna Kytäjä, 11v.

Kurssitarjonta

Tarjoamme lyhytkursseja eri toimipisteissä ympäri Vantaata. Opetuskielemme on suomi.

Perhekursseillamme lapset ja vanhemmat, tai muut lapselle läheiset aikuiset tekevät yhdessä erilaisia kuvataidetehtäviä. Yhteinen tekeminen kehittää lapsen luovaa ajattelua ja ongelmien ratkaisukykyä.

Pelkästään nuorille tarkoitettuja kursseja tarjoamme viikonloppuisin syksyllä ja keväällä.

Kesäkursseillamme eri-ikäiset lapset ja nuoret pääsevät nauttimaan kesälomastaan hauskojen ja kehittävien kuvataidetehtävien parissa.

Kurssiopettajat ovat kuvataidekoulun opettajia tai muita taiteen ammattilaisia. Kurssilaisten käytössä on hyvät työskentelytilat, sekä laadukkaat materiaalit ja välineet.

Kurssimaksut sisältävät materiaalikustannukset.
Ilmoittautuminen on sitova. Jos osallistuminen perutaan myöhemmin kuin viisi arkipäivää ennen kurssin alkua, veloitamme 50 % kurssimaksusta. Myös peruuttamattomasti paikasta perimme 50 % kurssimaksusta.

Kurssitarjontamme näet alla. Voit ilmoittautua kursseille eepospalvelussamme.

”Kurssi on hyvä väylä tutustua kuvataidekoulun toimintaan, tyttö (8 v) tykkäsi tosi paljon.”

”Hyvä ja huolella ohjattu kurssi, lapsi otettiin huomioon.”

”Kurssia voisi järjestää useamman kerran vuodessa, on niin kiva.”

”Lisää näitä.”

”Lyhytkurssit ovat mahtavia! Ilo olla lapsenlapsen kanssa tekemässä savityötä.”

” Kiva ja kiireetön tunnelma, lapset jaksoivat hyvin loppuun asti. Hyvä opettaja!”

Asiakaspalautteita keramiikka, -batiikkivärjäys, -huovutus, -savimuovailu, -ja joulukorttikursseista.

Lasten ja nuorten kesäkurssit

Perheiden ja nuorten kurssit

Jos lapsesi tai nuoresi innostui taiteen tekemisestä enemmänkin ja haluaisi harrastaa säännöllisesti, kannattaa tutustua opintopolkuumme, hintoihin ja hakukäytäntöihin. Oppilaana ollessa kannattaa tutustua myös muuhun hyödylliseen tietoon.